Ulf Rohlén omvald som ordförande
Publicerad: 1 min läsning

Under måndagskvällen höll Örebro Hockey Klubb årsmöte i Behrn Arena.
I Behrn Arena hölls årsmöte med närmare 50 medlemmar på plats. Andreas Westlund summerade verksamhetsåret 2025/26 samt blickade framåt mot 2026/27. Stämman valde att att inte gå på valberedningens förslag och röstade istället igenom en oförändrad styrelse.
Styrelse 2026/27
Ordförande för en tid av ett år:
Ulf Rohlén
Tre styrelseledamöter för en tid av två år:
Petter Berggren
Carl Gunnarsson
Mats Karlsson
Tre styrelseledamöter med kvarstående mandattid intill Årsmöte 2026:
Ester Andersson Zandvoort
Ann-Christin Bergstedt
Fredrik Molin
Efter att årsmötet avslutats fick alla på plats lyssna på Martin Filander och hans tankar kring den kommande säsongen. Ett stort tack till alla medlemmar som närvarande på årsmötet.